Az alábbiakban tájékoztatunk szolgáltatásaink igénybevételével kapcsolatban néhány nagyon fontos tudnivalóról.

A szerződés, a megrendelésed Helló Oroszország által történő visszaigazolásával és az igényelt szolgáltatásokra vonatkozó díjak/díjelőlegek Megrendelő általi megfizetésével jön létre. Visszaigazolásnak tekintheted, ha az online fizetés beazonosításához szükséges azonosítót és a fizetendő összeget e-mail-en, vagy sms-ben megküldjük Neked. Megrendelésnek tekinthető, ha a megküldött azonosítóval online kifizeted a szolgáltatást.

Ha vízumot rendeltél

Amit vállalunk:

A vízumok beszerzésével kapcsolatosan vállaljuk, hogy tájékoztatunk az aktuális követelményekről, határidőkről, a szükséges dokumentumok kitöltésében és összeállításában segítséget nyújtunk, a komplett vízumkérelmi dokumentációt benyújtjuk, illetve az elkészült vízumokat elhozzuk, online vízum esetén megküldjük.

Az elkészült vízumokat Helló Oroszország - 1062 Budapest, Andrássy út 100. II. emelet 219. - alatti irodánkban személyesen Neked adjuk át. Kérésedre természetesen a vízumot (útlevelet) átadjuk a megbízottadnak is, illetve futár, posta útján is továbbítjuk. Az online vízumokat a megrendeléskor megadott e-mail címedre továbbítjuk.

Amiért nem vállalunk felelősséget:

Felelősségünk nem terjed ki a vízumkérelmi dokumentumok és azok tartalmának hitelességére és a szolgáltatott adatokra. Nem felelünk a kiállított vízum időtartamáért, az esetleges korlátozásokért, és általában semmilyen körülményért, amely a vízumot kiállító konzulátus elbírálási jogkörébe tartozik, így különösen a vízum kiadás határidejének betartásáért.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy időben megkapd az útleveledet, de a nem személyesen Neked, hanem megbízottnak, futárnak átadott, vagy postán feladott vízumért (útlevélért) semmilyen további felelősséget nem vállalunk.

Fontos tudnod:

A vízumkérelmi dokumentáció, konzulátus részére történő beadását követően már nincs lehetőséged a vízumkérelem módosítására, visszavonására, illetve az útlevél határidő előtti visszakérésére. Abban az esetben, ha valamilyen okból mégis kéred a vízumkiadás határideje előtt útleveledet, akkor tudnod kell, hogy vízum nélkül kapod vissza és a teljes vízumilletéket és minden vízum ügyintézési díjat meg kell fizetned annak ellenére, hogy nem kaptál vízumot.

Ha repülőjegyet rendeltél

A Helló Oroszország közreműködésével létrejött repülőjegy foglalással és a vonatkozó díjak megfizetésével fuvarozási szerződés jön létre az érintett légitársaság és az Utas között.

Amit vállalunk:

Kérésednek megfelelően kiválasztjuk a számodra legmegfelelőbb útvonalat és járatokat, majd előzetesen befoglaljuk a repülőjegyet.

Repülőjegy foglalásodat, miután mindent egyeztettél és pontosítottál velünk, e-mail-en elküldjük Neked a fizetendő összeggel együtt együtt.

A repülőjegy foglalást kérjük alaposan ellenőrizd le és ha megfelelő, akkor online kifizetheted a jegy árát, az általunk megadott (garantált) határidőig. Ha ezután az idő után fizetsz, a jegy ára változhat!

A repülőjegyet a fizetést követően elektronikus jegy formájában e-mailben küldjük el Neked a kiállított számlával együtt.

Amiért nem vállalunk felelősséget:

Azért küldjünk el Neked a végleges foglalást a fizetés előtt, hogy alaposan ellenőrizd le - különösen fontos a dátumok, útvonal, érkezési és indulási időpontok, valamint az utas nevek ellenőrzése - mert a jegykiállítás után a téves adatokból adódó felelősséget nem vállaljuk.

Amennyiben ugyanazon útvonalra és/vagy időpontokra több foglalásod is van, a légitársaságoknak joga van az ilyen dupla foglalásokat figyelmeztetés nélkül törölni. Az ebből eredő károkért nem vállalunk felelősséget.

Amennyiben az online fizetést, az általunk meghatározott határidő után teljesíted, akkor a késedelemből adódó jegy áremelkedés, vagy helyhiány miatt felelősséget nem vállalunk.

Fontos tudnod:

Az online fizetés után a foglalás, illetve a már kiállított repülőjegyek kizárólag a légitársaságok előírásainak megfelelően módosíthatók, vagy válthatók vissza. A továbbiakban a légitársasági feltételek érvényesek!

A foglalásnál az utasok neveit az utazási okmány (személyi igazolvány, útlevél) alapján kell megadni! Ha nem az utazási okmány szerint lett a repülőjegy kiállítva, a légitársaság megtagadhatja a fuvarozást.

Ugyan ez vonatkozik arra az esetre, ha nincs érvényes vízumod, mert ekkor sem engednek felszállni a repülőre.

Ha szállást rendeltél

Amit vállalunk:

Kérésednek megfelelően oroszországi partnereink segítségével kiválasztjuk a számodra legmegfelelőbb szállást. Miután mindent egyeztettél és pontosítottál velünk, e-mail-en elküldjük Neked szállásfoglalás paramétereit afizetendő összeggel együtt.

A foglalás adatait kérjük alaposan ellenőrizd le és ha megfelelő, akkor online kifizetheted az árát.

A fizetést követően e-mail-ben küldjük el Neked a kiállított számlát, majd utazás előtt a foglalási számot és vouchert is.

Amiért nem vállalunk felelősséget:

Azért küldjünk el Neked a végleges foglalást a fizetés előtt, hogy alaposan ellenőrizd le - különösen fontos az érkezési és indulási időpontok, valamint az utas nevek ellenőrzése mert a téves adatokból adódó felelősséget nem vállaljuk.

Fontos tudnod:

Az online fizetés után foglalásod módosítására, vagy lemondására az alábbiak szerint van lehetőséged:

  • a megrendeléstől az utazást megelőző 72 óráig térítésmentes
  • indulás előtti 72 órán belüli lemondás estén 1 éjszaka kötbér kerül elszámolásra
  • amennyiben a szállás nem kerül lemondásra, előfordulhat, hogy a hotel nem ad visszatérítést

Abban az esetben, ha a helyszínen a szállással problémáid adódnak (pl: nem a kifizetett kategóriájú szobát kaptad), akkor panaszodat elsőként helyben próbáld elintézni. Amennyiben továbbra sem kaptál megfelelő szolgáltatást, kérjük mielőbb és mindenképpen értesíts minket, hogy segíteni tudjunk (telefon: +36-1-321-8551, e-mail: hello@hello-oroszorszag.hu).

Amennyiben nem kaptál megfelelő szolgáltatást, reklamációdat a hazaérkezés után max. 15 napig írásban nyújthatod be felénk.